Gud, vilken dag?!

Standard

Började min morgon med att hitta en överkörd katt efter vägen…. Nej inte vår, men jag hade inte mage att bara fara förbi, så jag väckte en kvinna i huset vid vägen där katten låg, och det var troligen hennes…. Lite jobbigt i magen efter det….

Kom till jobbet, och var ”skitkärring” från första stund…. Tråkigt när man har den känslan… Hade bra lust att åka hem redan innan frukost….

Arbetsdagen slutade i alla fall bra med flera positiva och härliga möten och smatal🙂

Kom hem, kastade i mig hamburgare, plockade ihop blommorna, och for ner till skolan, där bröllopsfesten ska hållas i morgon, oh va fint! Helt underbart har hon gjort min Svägerska J, som i morgon blir en lagvigd sådan🙂 Det kommer att bli en helt magisk dag!

Min olustkänsla fanns fortfarande kvar, men nu har jag idiotstädat bort den, och tar på glada svägerskanminen i morgon🙂

En konstig lukt, har jag lyckats lokalisera också, komposthinken….. Jo man känner en massa konstiga lukter, som ickerökare, det är det jag tycker är det sämsta med att sluta röka, plötsligt känner man lukter som inte alls är angenäma… Fislukt, rökare luktar ganska illa också, oborstade tänder, ja typ ni fattar….. Fast i går mötte jag iofs en man på jobbet, som luktade,,, Gott! Skulle kanske ha gått ikapp och frågat vad han hade på sig, men nej, så gör man inte…. Eller?!🙂

Nu är det Spotify på datorn, Facebook, och tre trötta hundar på golvet bredvid mig, golven är rena, jag är helt ensam hemma och det är fredag, fredag kväll, kvällen före min lillebrors bröllop!

Stora o är i Alingsås och köper en båt, eller jag hoppas att han är på väg hem, för jag har tänkt att han ska bli med i morgon😉 Tilda for tillbaka till Arvika, Plupp är i Arvika och Lilla O på Jobbfest🙂 Mamman helt själv, trivs gott med det!

 

2 responses »

Lämna gärna en kommentar :)

