Belöning!

Standard

Efter fyra veckor, rökfri, ja det är faktiskt sant, FYRA veckor!!! Så tog jag mig friheten att belöna mig själv, idag igen, med att köpa helt onödiga grejer, typ nagellack…..

Fåfängt jag vet, och jag kan inte måla, jo måla, fast det hamnar alltid lite bredvid, och jag har svårt för att hålla still händerna tills det torkat, det är alltid nåt man bara ”måste” göra, innan det är helt torrt…..

Nåja, två lack, för 275 kronor…. Rena rånet jag vet, men det är inte ens vad en limpa cigaretter kostar…🙂

Image

Ett plommonlila…. Maffig färg, kolla bara här:

Snyggt, nja, lite utanför. lite trasigt, men naglarna mår bra, utan cigaretter🙂

Och ett grått, som jag inte har provat än, tänkte att det kunde vara en bra färg i allt det svetsgråa🙂

Nåja, belöningar behöver man, jag tycker faktiskt att jag är förvånansvärt lugn över rökstoppet, inte alls så nojig som jag varot de andra gångerna, det finns ett annat lugn i kroppen, fast visst är jag sugen emellanåt….. Men det känns ändå okey, faktiskt!

Nu behöver jag belöna mig med att somna också, för i morgon ska vi frosta av frysen enligt Stora O🙂 Vi…..?!

Lämna gärna en kommentar :)

