Bara hundan kvar…..

Standard

Frostar av frysen för fullt, tror inte jag gjort det sen vi flyttade hit… Jo jag vet att man bör göra det med jämna mellanrum, men om jag tar det om sex år nästa gång, så blir det ju ett jämt mellanrum😉

Kammat ur dreadsen ur Lilla O:s nacke, nej han har inte dreads, bara långt hår av samma kvalité som mor sin, vilket gärna och direkt trasslar ihop sig, borstar man det inte, och har långt hår, jag då blir det kingsizedredas i nacken…. Men nu är de borta!

Planterat tolv pillargonsticklingar, spännade att se om de vill överleva, så här på hösten, tänkte ha dem inne faktiskt!

Klippt lite gräs har jag gjort också, med den lilla klipparen, den stora som man kör, den har Stora O ensamrätt på, och jag klagar inte… Nu behöver jag nog inte klippa mer i mina hörnor😉 Hösten är här!

Kvar att göra?

Ja, frysen är ju fortfarande isig, men tinandet sköter sig ju själv…. 

Har tre hundar som borde få en varsinn dusch, vi får ju herrbesök nästa vecka, så lite fina gör ju inget om de är…..

Bara hundan kvar alltså🙂

Lämna gärna en kommentar :)

