Söndagsstart!

Standard

Börja dagen med att stiga upp före sju…. Fattar inte riktigt vad det är för fel på min man, som går upp för tidigt, utan att öppna för hundarna… Öppnar ingen ytterdörren direkt, så kommer de givetvis tillbaka till sin matte i sovrummet, och ber henne snällt att kliva upp och öppna dörren så att de kan morgonkissa…..

Nu är jag vaken, dagen skall användas till att fortsätta med frysrensning, kan nog bli nån spännande mat idag :) 

Jag ska också bada två golden, vilket alldeles snart ska göras, och en lite instruktion kommer…..

Börjat tvätta, nåja jag har tvättat hela veckan, men vita halva och hela lakan från bröllopet, de är klara nu, så det är dags att ta tag i familjens normala tvätt, och det var typ dags, för jag plockar nu a hundbadlakan… Ifos rätt, då det är hundar som badas, men….

Söndag, och en vecka med fyra arbetsdagar och herrbesök väntar bakom knuten🙂 Mer om det senare!

 

Lämna gärna en kommentar :)

