Hur vänder man tankarna mot nåt annat?

Standard

Det drar i ansiktet, det känns jobbigt i magen, det är en konstig känsla……

Tankarna dras ät det hållet där de ej borde vara efter en månad, konstigt?!

Jo, det är mycket omkring mig, det är rörigt, och jag känner mig inte riktigt bekväm i alla situationer, men det här kanske är den absolut bästa tiden att hålla uppe på, klarar jag det här, så borde jag fixa alla situationer, eller hur?

Men det är konstigt att det känns som abstinensbesvär i kroppen efter en månad, visst är det?!

2 responses »

  1. Skickar en stärkande kram. Du fixar detta!!!!! Och sug får man efter alla beroende i många år framöver…men sugkänslan kommer allt mer sällan och man känner allt tydligare att det inte är värt ett ”återfall”.

Lämna gärna en kommentar :)

