Några älgbiffar senare….

Standard

Och en del saker faller på plats!

Ibland glömmer jag bort saker, det är som om det är helt bortblåst, det blir liksom helt jäkla tomt, fattar ni vad jag menar, man står som ett frågetecken, och har inte en aning, typ ”Vad heter han?” Ja, vad heter han, det vet jag ju, men vad sjutton är det? Man kan då fundera sig blå, och ändå inte komma på det…..

Eller man ska göra nåt, påbörjar och kommer inte ihåg vad man håller på med, eller vad det var man skulle göra…. 

Är det lika för er andra eller har jag nåt konstigt glömmesyndrom?!

Någon pratade om en träff vi haft i torsdag, och jag hade en total blackout, kom inte ihåg att vi hade träffats i torsdags…  Nu fredag kväll, ett dygn senare, kom jag på det, kanske berodde det på älgbiffen, eller möjligtvis på vinet…. Svaret på frågan är ja, det sa jag, och nej det sa jag inte, för då hade jag inte informerat den det gällde än….

Nåja, jag får berätta det på måndag, om det nu har någon betydelse då….🙂

 

Lämna gärna en kommentar :)

