En ramlösa….

Standard

Jag hittar inte öppnaren, flasköppnaren, och jag tänkte dricka lite ramlösa, nu när jag vaknat…..

Vaknat efter en hemsk natt till, nej sängen var helt okey, men i natt precis som igår, ett hemskt illamående, svettigt och mardrömmar, och jag har säkert legat och ropat på mamma, i alla fall vaknade jag av det…..Nu är jag piigare i alla fall, har faktiskt legat i tio timmar, speciellt sugen på frukost är jag dock inte, även om det vankas hotellfrukost!-

Hur som helst jag börjar med en Ramlösa citrus, som jag fick öppna med tänderna, och en dusch!

Kurs hela dagen, sen åka hem🙂

Lämna gärna en kommentar :)

