Fredag!

Standard

Jo, det är sant, det är fredag! Relativt oplanerad, ska till Lysvik och viga ett par bara🙂 Annars bara ledig! Jo det är skönt, och tråkigt…. Att va ledig alltså🙂

Trött är jag ju, kroppen har varit konstig den här veckan, illamånende två nätter, hålet i magen är kvar, Champixen petar jag fortfarande i mig och rökfri är jag, men kroppen känner jag inte riktigt igen! Åldern kanske, det kan ju va ett visst krimaktorium som är på väg, en helt vanlig fas i livet, men ny för mig?! Nåja, i den världen är det varmt, har jag hört, och konstigt, eller inte alls…. Får väl se vilken typ jag tillhör🙂

Men, men, den dagen den sorgen, eller glädjen, nu tar vi fredag först!

Lämna gärna en kommentar :)

