Vad vi gör?

Standard

Skvalande Skavlan på dumburken, jag hör honom, till köket, där jag sitter….

Jag har bäddat, Stora O lagade maten, vi åt, fick i oss ett varsitt halv glas vin, pratade lite om vad som hänt under dagen, tråkiga nyheter från Molnfabriken, tänk vad livet är skört ibland…..

Vi plockade av bordet, hundarna fick sin kvällsmat och sin kvällskiss….

Nu, trots eller även om Skavlan skvalar på Dumburken, ska jag krypa ner i en alldeles nybäddad säng, Läsa några sidor om Alan Banks, och Annie Cabbot, sen somnar jag gott…..

 

Det mina vänner, det är det vi gör på en fredag kväll….

2 responses »

Lämna gärna en kommentar :)

