Jag har träffat henne :)

Standard

Och vet ni, det var inte ett dugg farligt🙂 Givetvis la jag telefonen kvar i bilen, och kunde inte fota, men Hon fotade nog, så ni får ett bevis🙂

Jag sammanförde de två unga tu, de var lyckliga och skulle ha fest, jag smög hem, och här sitter jag nu, och förundras över att det återigen är två som får förmånen att vara i centrum🙂  

Det här uppdraget som borgerlig vigselförättare, är ett av det roligaste uppdragen jag har🙂 Ja, det går fort och är snabbt gjort, men att se den lyckan, nervositeten, kärleken som lyser, det är helt underbart🙂

Nåja, nog med blödighet, det är kvällen tant är trött och behöver sova🙂

Lämna gärna en kommentar :)

