Somliga dar….

Standard

I morse när jag vaknade, slängde jag en tanke till min vän, vars hhund varit magsjuk under helgen, ”jag skulle ha frågat på facebook hur det är med honom” Nåja, var min nästa tanke, det gör jag under dagen, från telefonen….

Vad jag då inte visste var att han blivit sämre, och under morgonen, somnat in, för att få dela de härligt gröna ängarna med Indra…

Min lille gudsonshund, sov gott, och hälsa till Indra, hon tar hand om dej!

Åh, va det gör ont i hjärtat när jag vet att jag har en mycket kär vän, som just nu har det så jobbigt!

Finns här om du behöver!

Inte bara somliga dar, utan ALLA dagar!

2 responses »

Lämna gärna en kommentar :)

