Tufft!

Standard

Marken gungade, när jag var ute med hundarna, liksom när man kliver ur en karusell, vet ni vad jag menar? Som om man är yr liksom…..

Mycket gungar runt omkring mig känner jag, och det får gunga, det lugnar ner sig till slut, bara jag står stadigt, har möjlighet att ta stöd, någon att hålla mig i liksom, och en mjuk matta under, om jag skulle snubbla….

Men ibland funderar jag, varför man kastar sig rakt ut i det okända, utan skyddsnät och fallskärm?

Självplågare?

Nej, bara jäkligt stönig, och egensinnig! Och förbannat DUKTIG! Bara så ni vet!

Bild

Lämna gärna en kommentar :)

