Hm…

Standard

Det är lördag kväll, jag har lovat att vara stand-by, med telefon, för mina ungar och alla andras ungar i kväll på Marten…

Jag har diskat, gett hundar kvällsmat, varit ute med dem, slöat vid datorn, kollat vad det är på TV, läst ikapp bloggar, facebookat, spelat lite spel…. Och nu då? Mat? TV?

Nja, sticka lite, jag har en massa nytt sockgarn som väntar på att få bli börjat mad, men har man redan påbörjade grejer får man snällt göra klart dem först, och medan jag passar min telefon, så kan jag ju lika gärna göra det, eller hur?!

Det är lördag kväll, ni vet väl det? Och jag, stickar….. Tant, javisst!

Lämna gärna en kommentar :)

