Tradera…

Standard

”Kan du hjälpa mig, handla en sak på tradera?” Frågade min mamma igår…. Nja, riktigt så enkelt är det ju inte, men visst jag ska kolla, vi loggar in jag bjuder åt henne och sen går dagen…

På kvällen upptäcker jag att hon blivit överbjuden och att det är en timme kvar, jag kollar hur angelägen hon är, och får uppdrag att bjuda lite till….

Under tiden jag sitter med tradera, som lätt kan bli en drog, så klickar jag in några bud på saker jag själv också vill ha, och vips så har jag tre par nya skor…..

Jo, men tjenare, vad de kom lägligt då…..

Och ja då, mamma fick både kängor och kappa, och hon är nog nöjd!

 

Lämna gärna en kommentar :)

