Ja, idag är det!

Standard

Jag har packat en övernattningsväska, innehållande koppel och Doggykulor, jo Ebba ska få ha älglov, hos Plupp.

Plupp, ska jag följa med till tatueringsstudion idag, för nu har hon fått ihop de pengar som behövs för en lite grej på underarmen, så ja, idag är det….. Och ja, hon har fått min tillåtelse, hon är ju inte 18 år fyllda… Nåja, det blir nog bra, och att en gammal skolkamrat till mig jobbar där, gör ju att det känns okey!

Ja, åsså är det Onsdag, jag är trött, behöver sova några dar, känns det som, men det kan jag väl göra till helgen….

Eller?

Lämna gärna en kommentar :)

