Notering

Min matte, hon är så tråkig, lika tråkig som det där vattnet de kallar regn som kommer där ute, och gör att det blir tråkigt att gå ut…..

Min matte i alla fall, hon sitter framför TV:n med vassa pinnar och tråd, åsså bara sitter hon där, hon säger att hon gör saker till sina barn, typ till Plupp, till Lilla O och till Tilda…..

Men jag då? Jag är ju hennes bästa barn eller?!

Fast risken finns att jag får en sån här……

Bild

Och det vet jag inte riktig vad jag ska tycka om…..

”Orättvist!” Betty Bloggar…

2 responses »

  1. Åhhhhhh om inte Betty vill ha så vill River ha!!!!! Han behöver verkligen en sågan till vintern för hans gamla är trasig.

Lämna gärna en kommentar :)

