Notering

Gårdagen bara försvann, Jag stickade medan flickorna var på Loppis, och det där att de sköter sig själv, var väl en sanning med modifiktation… Iom att ingen av dem har körkort, blev det några resor fram och tillbaka…. Det gick bra för dem på loppisen i alla fall, den ena tjänade 700 den andra 29 kronor :)Ja det är ju olika, men huvudsaken är att de är nöjda🙂

Förtjänsten handlades omedelbart upp, med råge, på IKEA och Bergvik. Vi strosade, åt korv, strosade lite till och for hem och lagade tacobuffé. Ett glas rött till det, och pedikyr av Plupp, ja kan lördagkvällen bli bättre? Knappast!

Nu är det söndag, och vet ni det regnar inte ute…. Jag har plockat lite, det blir lite grejer här och där när flickorna är hemma…. Fast det gör inget, grejerna försvinner ju liksom med sällskapet när de återvänder hem…. Tilda for i gårkväll, Plupp är kvar😉 Lilla O, vilken fick sitt rum grundligt sanerat innan Tilda kunde tänka sig att sova där, är med bandet i Oslo, i inspelningstudio. Hoppas det går bra för dem🙂

Nåja, söndag som sagt, jag har ett antal pillargoner och fuxior att plocka ut till vinterplatsen, det är fortfarande svamp kvar i skogen att hämta, och jag har några varv kvar på min stickning, så sysslolös blir jag knappast!

Redan Söndag!

Lämna gärna en kommentar :)

