Jamen tjenare!

Standard

Paus, betyder väl att jag inte skriver nåt under dagen eller?

Svårt att låta bli den här sidan, det blir som ett gift faktiskt!

Ett annat gift är facebook, och där tror jag minsann att jag ska rensa bort lite ”vänner” jag anser att jag måste känna mig säker på att jag känner igen mina facebookvänner på stan om jag möter dem….. Nåja, jag missar en och annan viktig, typ barndomsvänner, men en bild av vännen ska i alla fall dyka upp i mitt sinne, för att de ska få kvar, om den bilden sen är fiktiv eller riktig, selar egentligen mindre roll, men en bild som sagt….

Och, om jag nu rensat bort någon som blir besviken, ge mig en vink då, för jag är gärna vän med många!

Föresten jag vet inte hur man gör…..

Lämna gärna en kommentar :)

