Trött…

Standard

Kan man bli efter tolv timmars jobb, varav de sista fyra konstant pratande…. Pratar gör jag väl iofs jämt, men håller utbildning, i två gånger två timmar, det gör jag inte varje dag…

Det gäller att hålla tungan rätt i mun🙂

Nu är jag hemma, har gjort en kopp Te, varit ute med hundar, fick med mig 66% in i värmen, de sista 33% hund, jagar sork….

Ska värma en kopp till, gott med te!

 

Rökt? Nej inte ens haft en tanke på det, det var bara lukten i morse som gjorde mig lite skakig….

Lämna gärna en kommentar :)

