Att leva…

Standard

Vaknar till ett snöigt landskap, efter att ha tagit en lite sovmorgon, typ en timme längre…. Men hörrni, är det vanligt med snö i slutet av oktober? Jag tycker det känns tidigt?!

Hur som helst, funderar på det här med att leva? Nej jag är absolut inte suicidal, ni behöver inte vara oroliga, det jag funderar på är hur vi lever?! Jag är trött, om än lycklig och mer tillfreds nu, när poletten liksom trillat ner, poletten för kodlåset på ”hur” man ska vara! Stora O är också trött, men verkar inte riktigt lika tillfreds…..

Man kan ju fundera på om det är så här det ska vara?

Sova, Jobba, Sova, Jobba?!

Chefsjobb, ack så roligt, jag älskar det, möten med människor, glädje sorg, problem, lösningar, tempo, you name it! Jag vet att Stora O också älskar det!

Men vad fattas då?  Jo, möjligheten att visa kärleken för varandra, egentiden, Tiden att Leva, vad det nu är?!

Bild

Ja visst kan man fundera…..

Lämna gärna en kommentar :)

