Om man….

Standard

… Hade haft städhjälp, hade det varit städat nu!

… Inte alltid försökte låta så snusförnuftig, så hade färre människor missuppfattat mitt budskap!

… Inte hade haft en massa hundar, som jag visserligen älskar, skulle jag hoppa i säng bums!

Jo, trött, efter en lång och jobbig, men bra vecka, jag känner mig nöjd med det vi åstakommit under veckan, och jag hoppas att det blir bra, eller jag vet ATT det kommer att bli bra! Ibland kan man bara fundera på hur folk tänker, och vad som händer, och jo, jag har lite småsvårt för det där grabbiga, ni fattar den där bastuattityden, den typ, ”Visa proschen” attityf´den, den grabbar har när de liksom pinkar revir, visar att de är bäst, ja jag vet att ni fattar även ni män😉 Men jag står ut, skrattar inte, men rynkar inte heller på näsan, bäst att inte reagera alls… Fast jag iblans vill komma med den mest dräpande kommentar!

Nåja, fredag kväll, och en hel helg utan ett enda måste, har bara lusta att fara till nöjesfabriken i morgon och lyssna på Lilla O när han spelar med sitt nya band🙂

 

Lämna gärna en kommentar :)

