Vakna mitt i natten?!

Standard

Vaknade  till vid ett, och hopplöst att somna om…..

Lite typiskt när min klocka ringde fem…

Lite fundersam, på om det var nåt på gång, typ nån liten lätt magsjuka, förkylning, hosta, ryggskott, ja ni fattar, men jag är ungefär som vanligt, så frisk är jag, trots att jag vaknade mitt i natten… Ja som vanligt, morgontrött.com.

Det är i alla fall fredag, så långt är jag med, och jag ska tillbringa större delen av dagen med utbildning även idag, sen tar vi helg… Och den här helgen, ska jag inte ha en enda unge här, inte passa nån, bara vara med mina hundar, gå i regn, sitta inne och mysa och kanske äta nåt gott…. Mina två O:n ska jaga älg, så de håller sig också ur vägen🙂

Gah, tant är i behov av lite egentid, för att läsa rapport, tänka startegi och sticka! Så det så!

Ha en bra fredag i alla fall!

Lämna gärna en kommentar :)

