Det bara kommer…

Standard

Så sitter man här, en söndagsmorgon, jag har hunnit med en tvätt, varit ute med mätta hundar, fått i mig frukost, planerat nästa vecka och surfat lite på facebook och mina favvobloggar….

Och plötsligt får jag en doft i näsan, något på minner om en paus ute på trappan, en rökpaus!

Ja, det bara kommer liksom, känslan av saknad, pirret i ansiktet, hålet i magen….. Det går snabbt över, men när det kommer, så känns det, och det är tur jag bor långt bort från affärer och andra rökare, och att jag sällan är ledig!

Det går snabbt över, jo jag vet, men det bara kommer….

Lämna gärna en kommentar :)

