Dags att sova lite kanske?

Standard

Det är kväll, jag har sett på ”Aldrig mera fet!” Ja, det görs program om allt…. 

När jag räknar ut mitt BMI, så är jag också överviktig, typ 26,1 i BMI, dags att börja banta kanske?

Kan ju börja bli mer strikt i mitt ätande iofs, det är ju ganska enkelt!

2 kilo extra efter rökslutet, det är ganska bra ändå det, tycker jag😉 Och det är snart tre månader, och då borde vikten vara stabiliserad nu, inte mumsar jag en massa godis och annat heller. Det går bra det här!

Nu då, sova lite!

One response »

Lämna gärna en kommentar :)

