Stöveljakt!

Standard

Här letar vi gummistövlar, före sex på morgonen….. Det är bestämt så att någon, läs jag, har ställt undan ett antal par gummistövlar, som inte använts på två, ja ni läste rätt, TVÅ, år…..

Och det var ju synd…..

Lilla O är nu på väg mot jobbet, med ”fel” gummistövlar, dvs Stora O:s nyaste, men vad gör väl det, de ska ju knappast användas av Stora O idag…

 

Själv är jag trött, känner mig mörbultat, och inte hjälpte det upp tröttheten att jag sov längre en dag…. nacken bråkar fortfarande men jag fick tag i en naprapat igår, som kan hjälpa mig nästa vecka🙂

Lämna gärna en kommentar :)

