Förtydligande…

Standard

Nej jag har inte skjutit nå!

Jag vet inte hur man håller en studsare, jag vat att de används när man jagar älg!

Jo, jag vet att det blir en rekyl, mina O:n brukar vara blåslagna på axeln efter de varit och skjutit, och tänk då hur jag skulle se ut….

Mina drömmar är ofta livliga, konstiga och jag kommer ihåg dem, en stund🙂

Jag tänker skriva av mig en del drömmar här, och då menar jag drömmar man drömmer när man sover, inte önskedrömmar, ja ni fattar väl skillnaden?!

One response »

Lämna gärna en kommentar :)

