Lördag…

Standard

Jag har sovit, oroligt, och drömt konstiga drömmar….

”Han bara låg där, pluffsig och äckligt stinkande, det rann en liten bäck ur ena mungipan, saliv lite lätt brunfärgad av snusrester. Plötsligt kommer en lång snarkning, hela kroppen drar liksom stora timmerstockar, och jag ryser! Den grova hyn, har liksom runnit ut i ansiktet på honom, och det är äckligt. Jag lyfter studsaren, skjuter och får en ordentlig rekyl mot axeln, jag tittar inte, han får ligga kvar, och enda skillnaden mot förut är att ljuden av hans andning inte längre hörs, inga mer snarkningar, kroppen ligger precis på samma sätt, rännilen i ena mungipan, finns där fortfarande. Jag ställer ner studsaren, lutar den mot väggen, vänder om och lämnar rummet…..”

Konstiga drömmar som sagt…. 

Tänker inte tyda dem, och vet inte vem mannen i sängen är, men det känns rätt så skönt när jag vaknar och det bara är en dröm!

Stora och Lilla O har drait iväg väster ut, mot Borås, för att:

1. Köpa en ljusröd/orange Volvo 142 1973 års modell till Stora O

2. Fara vidare mot Uddevalla, för att köpa en förstärkare till Lilla O

Jo, de roar sig, jag tar väl hand och veckans rester jag, typ högar med post, jaktkläder, tvätt och matrester….. Typ!

Lämna gärna en kommentar :)

