Kilon?

Standard

Sluta röka! Bli hungrig! Gå upp i vikt!

Nja, några kilon, inte många, men mer än noll om man säger så, typ tre mer, och ovan på de fem sen förrut blir det åtta extra att kånka på…

Stickning framför TV:n är det jag gör iställe för att gå ut och röka, och framför TV:n gör att man ser div program om livstilar och hur folk mår, vikt i form av aldrig mera fet, då är mina ynka åtta kilon ingenting, men man blir ju fundersam…..

Ser jag dessutom ”vem kan slå en pensionär” där det är både unga tjejer, par i vår ålder, med ungefär samma livstilar som oss, då funderar man verkligen…..

Äta LCHF, ja det gör jag ju redan, sen 2009, men fuskar faktiskt en del, jo det gör jag, en kakbit här, lite ris, en bulle, en chokladbit, ja ni fattar…..

Träna, typ på gym är ju inte riktigt min grej…. Men det kanske vore idé att testa? Eller?! Kanske kan jag få Plupp med mig? Eller mina arbetskamrater kanske?

Gå med hundar, jo, det gör jag every day, men det ger ju inget mer än det vanliga!, Stavarna kan ju iofs få följa med!

När börjar vi? Och hur mäter vi?

Vikt idag: 72,3

Midjemått: 96 cm

Bystmått: 97 cm

Alltså det måste va ett skämt? Magen är lika stor som tuttarna liksom……. Suck!

4 responses »

  1. Välkommen till klubben med större midja än tuttar. I den har jag varit typ hela livet…fast jag skyller på de sistnämndas storlek snarare än midjans😉
    Kan du förresten maila mig…jag har en grej jag vill dryfta med dig privat.

Lämna gärna en kommentar :)

