Hur går det för dig?

Standard

Ja, det är den vanligaste frågan jag fått under veckan som gått…..

Och den vanligaste frågan Stora O fått också, så jag kan ju lika gärna svara här!

Ja, hur går det för mig?

Jag vet inget än, även chefer får vänta på beskedet tills förhandlingarna är klara. 

Pirriga känslor, blandade av rädsla, givetvis och en viss känsla av spänning, tidigare förändringar har ju lett till andra spännande arbetsuppgifter. 

Som sagt, jag vet inte hur det blir för mig, jag är lugn, och lite ledsen, för jag gillar verkligen mitt jobb, och alla som finns runt omkring mig!

Kram på er!

Lämna gärna en kommentar :)

