Old Woman :)

Standard

Fyrtiofem, det är några år det…. Typ fyrtiofem…. Är det nu man ska känna sig gammal? Jag känner mig precis som igår typ, om än lite rikare på ting…..

Barna, alla tre, och maken, fixade lite överraskningkalas för mig igår, och även om jag gillar det, så är jag inte riktigt bekväm i rollen…

Mat var fixad, när mamman väl om hem från jobbet, presenter, en vattenkokare, blommor, en klässbolsduk, En Weekend på Hotell, Konsert med Peter Karlsson och de blå grodorna, mat och hundvakt! Bara att packa nya klänningen då🙂

Om det här är att vara en Old Woman, så vänjer jag mig lätt!

Och, tack för alla grattishälsningar!

Lämna gärna en kommentar :)

