Pallar jag?

Standard

Tufft nu! Jul, mycket på jobbet, kroppen är gammal, det är kallt, jag har inte tid…..

En massa funderingar hit och dit, undrar tex varför det inte ger en enda reaktion när man visar en bild på en snusdosa med texten allt man behöver? Hade det varit en ask cigaretter, hade det blivit liv i luckan……

Väntar fortfarande på besked…. Och till er alla som fortfarande funderar, jag vet alltså inget än!

Hinner knappast med mina hundar, min familj, mitt hem, eller mig själv…. 

Är det det här som är livet?

Kanske går det under den 21…… Fast det tror jag inte, jag tror bara att Mayakalendern fick slut på plats, de kunde helt enkelt inte rita längre…… Så köp julklappar, alla ni som tänkt vänta med det till efter den 21, eller väntar ni för att lönen kommer då?!

Fan, det känns som om jag snurrat in mig i något som jag inte klarar att komma ur…. Men det kanske kommer någon annan och släpper lös mig, vem vet?!

Solen är på väg upp, det är kallt, jag jobbar kvällen, och har hela dagen på mig att fundera, gå till skogen, och fundera lite till… Idag har jag tid med hundarna, tur att det finns nån dag, var sjätte vecka typ…

 

One response »

Lämna gärna en kommentar :)

