Bittra Pillargontantens Återblick… 2012!

Standard

Det här är året som inte kommer att gå till historien som världens mest positiva! Jag vet inte varför men det har varit ett bittert år….

Gick in i året med tydlig information om att hela jag var en bluff, i alla fall kändes det så…..

Jag böt jobb i februari och såg fram emot det med massor av tillförsikt och lust, men det blev mest tråkigt, och förvirrande, och efter elva månader är jag fortfarande förvirrad, och har tappat  en del av min egen tilltro, vilket är en otroligt tråkig känsla! Jag trivs fortfarande på mitt nya jobb, men skulle vilja jobba med lite mer positivt fokus😉

Hoppade av sportklubben i somras, tog en sk time out, en bitter och tråkig ordförande som inte orkar med sig själv, det är ingen betjänt av….

Jag slutade röka efter semestern, och det har varit en extremt tuff höst, jag har varit med om allt tror jag, och grejat det utan att röka…. Visst är det jobbigt, men det funkar det gör det faktiskt, halsen är raspig, men jag hostar inte!

Jag har ökat några kilon i vikt, maten har inte varit enkel att ha koll på, rökningen har gjort sitt till, gör mig ännu mer bitter…..

Jamen tjenare vilket underbart trevligt år jag haft…. 

Jag behöver ur den här bittre tråkiga spiralen, hur i hela friden gör man?!

Funderar på det och återkommer, kanske behöver man gå i terapi?!

One response »

Lämna gärna en kommentar :)

