Jo, det är fredag!

Standard

Veckorna går ofantligt fort, tycker ni inte?
Fredag redan!

Helgen är ”tom” skönt!
Jag behöver återhämtningstiden, utan en massa måsten!

Ska göra nån typ av presentation av nåt om mig själv, som ska presenteras för mina kollegor, på våra strategidagar nästa vecka……
En film kanske, men vem kan hjälpa mig?

Nån som är sugen att hjälpa Pillargontanten, berätta något för hennes kollegor, som de inte vet om?
Och vad ska jag lägga fokus på?

Mitt liv, frälsningsarmén, punktiden, rockmusik, barna, ideellt engagemang, hunderiet, pillargoner……..
Ja, hjälp tant nu då.
Vad är du nyfiken på???
Kanske kan det även bli ett blogginlägg, så småningom!

Ett svar »

  1. Va svårt! Kan man inte göra en så'n där evolutionsfilm (heter det så?)Du vet, en så'n där när man ser ett litet kryp som blir en ödla som blir en apa som blir en människa…Fast istället är det en bebis som blir en frälsis som blir en punkare som pillar med pillargoner… eller? 🙂

Lämna gärna en kommentar :)